Wlej śmiało! Rusza kolejna kampania społeczna o wodzie

Mieszkasz w Gdańsku? Zacznij uważnie rozglądać się wokół siebie. Startuje akcja promująca efekty inwestycji wodociągowych w Gdańsku. Kampania „Wlej śmiało!” w kwietniu zagości w lokalnych mediach.

Billboardy outdoorowe, banery internetowe oraz reklamy prasowe informują o efektach Gdańskiego projektu wodno-ściekowego etap II, dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej. Kampania podsumowuje wieloletnie inwestycje na rzecz poprawy jakości wody pitnej w Gdańsku. Ostatnią, dużą i ważną inwestycją było przyłączenie Wyspy Sobieszewskiej i Płoni Wielkiej do gdańskiego systemu wodociągowego.

W 2004 roku, przed rozpoczęciem Gdańskiego projektu wodno-ściekowego, zgodność jakości wody z normami wynosiła 83,6%. Obecnie 100% gdańskiej wody spełnia ścisłe normy polskie i unijne.
Z badań zleconych przez GIWK wynika, że gdańszczanie pozytywnie wypowiadają się o swojej kranówce. 48,9% z nas sądzi, że woda pitna w Gdańsku jest lepsza niż w innych miastach Polski, a 41,3% uważa, że jakość poprawiła się w ciągu ostatnich trzech lat.

„Wlej śmiało!” to pierwszy etap kampanii. Kolejny, zaplanowany na jesień 2014, będzie poświęcony informowaniu o efektach inwestycji w zakresie kanalizacji sanitarnej. Jesienna odsłona kampanii będzie wsparta doradztwem dla osób, które będą mogły przyłączyć się do gdańskiej sieci kanalizacji sanitarnej.

Gdański projekt wodno-ściekowy etap II, realizowany przez Gdańską Infrastrukturę Wodociągowo-Kanalizacyjną Sp. z o.o. jest dofinansowany ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

About the author

Warto przeczytać

JOIN THE DISCUSSION

Wystąpił błąd.