Wodne kampanie

Jak mówią o wodzie i pokazują ją na świecie? Dziś w ramach inspiracji mamy dla Was kilka kampanii. Która jest dla Was najbardziej efektowna lub przekonująca?

Powiązanych tematycznie z wodą kampanii jest całkiem sporo. Nie wszystkie dotyczą jej picia – często odnoszą się również do aspektów ekonomicznych (czyli oszczędzania wody) oraz ekologicznych (czyli jej czystości). Jakiś czas temu przedstawialiśmy Wam kilka, które szczególnie nas zainteresowały (http://blizejzrodel.pl/post/81974462397/jak-promowac-wode-przeglad-swiatowych-kampanii). Tym razem nowa paczka zebranych przez nas inspiracji;)

Wyobrażacie sobie świat bez wody? Oczywiście, że nie! Jeśli czytacie naszego bloga, to wiecie już, że bez wody nie ma życia. Twórcy prezentowanej kampanii podeszli do tematu nieco lżej, pokazując, że na co dzień możemy nie zdawać sobie sprawy, w ilu czynnościach towarzyszy nam woda. Lubicie wcinać spaghetti albo malować obrazki akwarelami? Możecie się tym cieszyć właśnie dzięki wodzie. Dzięki prostym i efektownym zdjęciom oraz chwytliwemu hasłu „Water changes everything” uświadomicie sobie, w jak wielu czynnościach woda nam towarzyszy.

Kolejna kampania zwraca uwagę na konieczność dbania o zasoby wody. Zrozpaczona (i jaka rozczulająca!), ilustrowana kropla wody z kołem ratunkowym, które pomaga jej nie utonąć w otchłani wykorzystanych już wodnych zasobów, budzi sympatię i zwraca uwagę na problem. Ponadto świetnie prezentuje się na designerskich gadżetach, które są doskonałym sposobem na zaakcentowanie proekologicznej postawy. Sami chcielibyśmy mieć taką koszulkę;) Jak dobrze, że już niedługo ruszy produkcja równie atrakcyjnych, modnych i wodnych gadżetów zaprojektowanych przez Was w naszej aplikacji:))

Skoro już jesteśmy przy gadżetach, zaciekawiła nas również akcja prowadzona na stronie wedrinkwater.com. Serwis tworzy grupa przyjaciół wywodząca się z amerykańskiego środowiska snowboardowego. Idea narodziła się jako efekt obserwacji snowboardzistów (ale także innych sportowców), którzy już od najmłodszych lat wyrabiają w sobie często nawyk spożywania kupnych napojów energetycznych i izotoników, które dosłownie zalewają rynek. Po co pić sztuczne napoje, kiedy najlepsza dla wszystkich uprawiających aktywność fizyczną jest właśnie woda? Grupa wspomnianych osób (które liczą się w środowisku) postanowiła zwrócić na ten problem uwagę. Powstała specjalna strona, produkowane są również charakterystyczne gadżety m.in. koszulki, bluzy czy bidony. Ich design jest tak prosty, jak prosta jest sama idea – wszak picie wody to „oczywista oczywistość”!

Ostatnia z kampanii, które Wam dzisiaj zaprezentujemy, to inicjatywa wywodząca się z samego Singapuru. Akcja ma zachęcać do picia wody poprzez uświadamianie, jak negatywnie na nasze zdrowie wpływa odwodnienie (mimo, że nie zawsze w porę je odczuwamy i wydawałoby się, że to nic takiego). Twierdzisz, że nie chce Ci się pić? Spójrz na swoją skórę – czy pod oczami jest podkrążona, czy łatwo się wysusza i tworzą się na niej zmarszczki? Jeśli nie trafiają do Ciebie inne argumenty, może wizja zmęczonej i zniszczonej odwodnieniem cery bardziej przemówi Ci do wyobraźni?

Która z prezentowanych akcji najbardziej do Was przemawiają i dlaczego? A może macie jakieś inne swoje ulubione kampanie związane z wodą? Dajcie znać;)

About the author

Warto przeczytać

JOIN THE DISCUSSION

Wystąpił błąd.